Ulei de lubrifiant sintetic cu tehnologie Mid Saps adaptat nevoilor motoarelor moderne pentru vehicule grele. Conținutul redus de cenușă îl face potrivit pentru motoarele echipate cu filtre de particule. Vâscozitatea și aditivii săi speciali contribuie la un consum mai mic de combustibil. Acesta este un lubrifiant recomandat pentru motoarele care respectă reglementările EURO VI și EURO V privind emisiile de poluanți. Proprietăți • Ulei lubrifiant de foarte lungă durată cu sisteme de post-tratare a gazelor de eșapament care permit reducerea costurilor de întreținere și generarea deșeurilor. • Tehnologia Mid Saps (cenușă medie) asigură performanța și durabilitatea motoarelor moderne echipate cu filtre de particule, prevenind obstrucția prematură a acestora din urmă. • Este potrivit ca lubrifiant pentru motoare Euro 6 sau versiuni anterioare, datorită nivelului său de calitate și performanță. • Poate fi utilizat când se utilizează GNC, GPL și biodiesel ca combustibil, în conformitate cu modificările recomandate de producător. • Rezultatele arată economii de combustibil de peste 450 litri / an comparativ cu alte uleiuri 10W40 de pe piață
Uleiuri motor capacitate:
208L
Vascozitate:
5W30
Tipuri uleiuri motor:
Sintetice
Specificații Producător:
MAN M3477,
MAN M3271-1,
MB 228.31,
MB 228.51,
VOLVO VDS-4,
JASO DH-2,
ACEA E6,
ACEA E7,
ACEA E9,
API CJ-4,
CUMMINS CES 20081,
Renault RVI RLD-3,
RENAULT RGD,
API SN ,
Renault RVI RLD-2,
MTU Oil Category 3.1,
Caterpilar ECF-3,
DEUTZ DQC IV-10LA