Descriere MOTUL 8100 Eco-lite 0W20
Lubrifiant 100% sintetic - Economie de combustibil - pentru motoarele noi pe benzină care necesită un grad de vâscozitate 20. Recomandat în special pentru toate motoarele noi pe benzină Chrysler, GM, Ford, Honda, Subaru și Toyota..
Standardul API SN este complet compatibil cu cerințele API SM și toate standardele API anterioare.
Lubrifianții API SN asigură o rezistență excepțională la oxidare, o protecție mai bună împotriva depozitelor, o curățenie mai bună a motorului, o protecție anti-uzură și o performanță îmbunătățită la temperatura rece pentru economii de combustibil pe toată durata de viață a uleiului.
Pe lângă faptul că este compatibil cu întoarcerea, în comparație cu API SN, standardul API SN Plus oferă performanțe superioare și, în special, adaugă protecție împotriva LSPI pentru motoarele pe benzină cu turbocompresie cu injecție directă reduse.
Pe baza specificațiilor API SN, standardul ILSAC GF-5 este și mai sever, în special pe criteriile de economisire a energiei. Sunt îmbunătățite cerințele privind latura „Economie de combustibil” cu vâscozitate redusă a lubrifiantului, dar și intervale de scurgere extinse, pistoane / inele curate, compatibilitatea sigiliilor și conținutul redus de fosfor pentru compatibilitatea sistemelor de după tratament. Specificația ILSAC GF-5 asigură o protecție perfectă a motorului atunci când se utilizează benzină care conține până la 85% etanol (E85).
Standardul GM dexos1 ™ este potrivit pentru întreaga gamă de motoare GM benzină începând cu anul model 2011, care necesită un lubrifiant de dex1 aprobat (cu excepția completării serviciilor în Europa). Specificația GM dexos1 ™ este proiectată pentru utilizarea cu motoare pe benzină și înlocuiește GM-LL-A-025, GM 6094M și GM 4718M. GM dexos1 ™ este, de asemenea, compatibil înapoi pentru vehiculele pe benzină GM înainte de 2011.
Standardul GM dexos1 ™ combină cerințe foarte stricte din standardele internaționale, cum ar fi API, ACEA și ILSAC, împreună cu cerințele specifice GM pentru a dovedi avantajele Economiei de combustibil și durabilitatea motorului.
GM și-a dezvoltat standardul dexos1 ™ pentru ca uleiurile să ofere o stabilitate termică ridicată și să asigure o rezistență excepțională la temperaturi ridicate pentru a evita nămolul negru și creșterea vâscozității pe care funingiul, provenit din reziduurile de combustie, le poate crea.
Motoarele cu benzină turbo cu injecție directă prezintă un anumit risc de fenomene sporadice de preaprindere în camerele de ardere. Acest tip de combustie anormală sporadică seamănă cu zgomotul metalic din camerele de combustie și uneori este asociat cu o pierdere de putere scurtă. Acest fenomen numit LSPI pentru pre-aprindere la viteză mică, sau de asemenea Rumble, generează vârfuri de înaltă presiune în camera de ardere care poate duce la deteriorarea pistonului și, în final, la distrugerea motorului. Pentru motoarele lor pe benzină reduse de ultimă generație, care sunt echipate cu sisteme de injecție directă și turbocompresoare, GM a dezvoltat standardul dexos1 ™ GEN2 pentru lubrifianți pentru a garanta integritatea perfectă a acestor motoare pe benzină care se confruntă cu riscul acestor combustii anormale.
De asemenea, standardul API SN Plus acoperă acum această cerință LSPI pentru a proteja perfect motoarele pe benzină cu turbocompresie cu injecție directă.
Unii OEM necesită pentru cele mai recente motoare pe benzină un lubrifiant API SN și ILSAC GF-5 pentru a garanta performanța și durabilitatea maximă. Specificațiile CHRYSLER MS-6395 (GF-4 nivel) și FORD M2C 947-A (nivel GF-5) reflectă aceste tipuri de cerințe.
MOTUL 8100 Eco-lite 0W-20 îndeplinește toate aceste cerințe extrem de exigente de performanță și durabilitate stabilite de GM, inclusiv în special pentru standardul dexos1 ™, compatibilitatea completă cu utilizarea biocombustibililor, cum ar fi GPL (gaz lichefiat de petrol), CNG (comprimat natural Gaz) și bioetanol (după cum este disponibil la stație), atunci când se utilizează biocombustibil cu etanol la un raport de amestec de până la 85% (Bioetanol - E85).
Gradul de vâscozitate SAE 0W-20 reduce la minimum frecarea hidrodinamică a lubrifiantului, permite beneficiile economiei de combustibil, în special atunci când uleiul este rece.
Îmbunătățește debitul de ulei la pornire, creșterea mai rapidă a presiunii uleiului, creșterea mai rapidă și atingerea mai rapidă a temperaturii de operare.
Ecologic, acest tip de ulei permite reducerea consumului de combustibil și, prin urmare, reduce la minimum emisiile de gaze cu efect de seră (CO2).
Domeniul de Aplicare
Ulei de motor „Economie de combustibil” 100% special conceput pentru motoarele pe benzină recente, aspirate în mod natural sau turbo, injecție indirectă sau directă, concepute pentru a utiliza ulei cu frecare scăzută și vâscozitate HTHS (temperatură ridicată cu forfecare mare) foarte mică (≥ 2,6 mPa.s ).
Potrivit pentru motoarele moderne pe benzină care necesită un grad de vâscozitate 20 și un lubrifiant cu economie de combustibil (API SN PLUS, API SN și / sau ILSAC GF-5 standarde).
GM-dexos1 ™ GEN2 aprobat pentru toate motoarele noi pe benzină care necesită această aprobare: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL și VAUXHALL.
Acest tip de ulei poate fi inadecvat pentru utilizare la unele motoare. Dacă aveți îndoieli, consultați manualul de utilizare.
Recomandări
Interval de scurgere: în conformitate cu recomandările producătorilor și acordați-vă utilizării proprii.
MOTUL 8100 Eco-lite 0W-20 poate fi amestecat cu uleiuri sintetice sau minerale.
Înainte de utilizare, consultați întotdeauna manualul de utilizare al vehiculului.