Descriere MOTUL 8100 Eco-clean 5W30
Lubrifiant 100% sintetic (Mid-SAPS). Lubrifiant pentru motor „Economie de combustibil” special conceput pentru autovehicule, alimentat cu motoare pe benzină sau pe motorină, cu injecție indirectă sau directă, conform normelor de emisie Euro 4, 5 și 6, care necesită un lubrifiant pentru motor ACEA C2, conceput pentru a folosi ulei cu frecare redusă și ulei cu vâscozitate scăzută HTHS și „Mid SAPS”. Compatibil cu convertoare catalitice și filtre de particule diesel (DPF). Recomandări: FIAT, TOYOTA, HONDA, SUBARU ...
Motoarele care respectă normele de emisii Euro 4, 5 și 6 sunt echipate cu gaze de evacuare sensibile după sisteme de tratament. Într-adevăr, sulful și fosforul inhibă funcționarea convertoarelor catalitice care conduce la un tratament ineficient al gazelor de eșapament; și Cenușa Sulfată înfundă DPF-urile care conduc la scurtarea ciclului de regenerare, îmbătrânirea rapidă a uleiului, consumul mai mare de combustibil și pierderea de putere a motorului.
Standardul ACEA C2 necesită lubrifianți cu economie de combustibil și performanțe reduse ale emisiilor.
MOTUL 8100 Eco-clean 5W-30, cu formularea sa 100% sintetică și redusă SAPS (Cenușă sulfată, fosfor și sulf), face posibilă obținerea unei pelicule de ulei foarte rezistente, pentru a reduce frecarea în motor și a fi compatibilă pentru modern după sistemele de tratament în același timp.
Nivelul de performanță FIAT 9.55535-S1 impune uleiul de motor să combine atât ACEA C2, cât și 5W-30 pentru a lubrifia perfect motoarele Multijet diesel 1.3L, 1.6L și 2.0L ale FIAT, ALFA-ROMEO și LANCIA produse din 2007, precum și unele modele Chrysler și Jeep.
Unii OEM asiatici necesită pentru cele mai recente motoare Diesel (din 2006) un lubrifiant ACEA C2 pentru a garanta performanța și durabilitatea maximă. Exemple de MOTUL 8100 Eco-clean 5W-30 posibilă utilizare pentru acești OEM: TOYOTA 2.0L și 2.2L D4D; HONDA 2.2L CDTI și DTEC; și SUBARU 2.0L D.
PSA pentru norma sa B71 2290 necesită ulei pentru a putea suporta cele mai severe constrângeri termice împreună cu PSA moderne, după compatibilitatea sistemelor de tratament. Standardul PSA B71 2290 este potrivit pentru majoritatea motoarelor PSA pe benzină și majoritatea motoarelor Diesel (inclusiv versiunile DPF), cu excepția dieselului „BlueHDi”.
MOTUL 8100 Eco-clean 5W-30 îndeplinește cerințele standardului PSA B71 2290 de la PEUGEOT CITROËN & DS AUTOMOBILE pentru vehiculele PSA până în anul MY2017. Pentru vehiculele de la MY2018, trebuie utilizat lubrifiant MOTUL SPECIFIC 2290 5W-30.
Domeniul de Aplicare
Ulei de motor 100% de combustibil sintetic de înaltă performanță special conceput pentru OEM-urile care necesită frecare scăzută, vâscozitate HTHS scăzută (≥ 2,9 mPa.s) și ulei „Mid SAPS”, cu un conținut redus de Cenușă Sulfată (≤ 0,8%), Fosfor (≤ 0,09 %) și sulf (≤ 0,3%). Potrivit pentru ultimele generații de motoare pe benzină și diesel, conform normelor de emisie Euro 4, Euro 5 și Euro 6, care necesită un lubrifiant „Economie de combustibil”: standard ACEA C2.
Compatibil cu convertoare catalitice și filtre de particule diesel (DPF).
Poate fi impropriu pentru utilizarea la unele motoare. Dacă aveți îndoieli, consultați întotdeauna manualul de utilizare sau manualul.
Recomandări
Interval de scurgere: în conformitate cu recomandările producătorilor și acordați-vă utilizării proprii.
Nu amestecați cu lubrifianți care nu respectă ACEA C2.
Înainte de utilizare, consultați întotdeauna manualul de utilizare sau manualul vehiculului.