Descriere Motul 8100 Eco-Clean 0W30
Economie de combustibil Synthetic-Technology - lubrifiant Mid-SAPS, recomandat pentru noile motoare Euro 4, Euro 5 și Euro 6 care necesită un lubrifiant ACEA C2 în grad de vâscozitate SAE 0W-30, în special OEM-uri precum Ford, Jaguar Land Rover, Fiat, .. .etc.
Lubrifiant pentru motor 100% combustibil sintetic, special conceput pentru a asigura o lubrifiere optimă a motoarelor FORD de ultimă generație Duratorq 1.5L, 1.6L și 2.0L care necesită specificația FORD
950 A.
Unele motoare Diesel moderne de la JAGUAR și LAND ROVER necesită ulei de motor cu specificația STJLR.03.5007 bazată pe profilele ACEA C2 și 0W-30, pentru a-și proteja sistemele de după tratament, aducând în același timp beneficii ale Economiei de combustibil.
Specificațiile FIAT 9.55535-GS1 și FIAT 9.55535-DS1 impun uleiul de motor pentru a combina atât performanțele ACEA C2 cât și SAE 0W-30 pentru a lubrifia perfect ultima generație de benzină (FIAT 9.55535-GS-1) și Diesel (FIAT 9.55535- DS-1) motoare din Fiat Group (Fiat, AlfaRomeo, Lancia).
Recomandările HONDA, TOYOTA, SUBARU și SUZUKI impun uleiul de motor pentru a combina calitățile ACEA C2 și 0W-30, pentru a garanta performanța maximă a consumului de combustibil și a durabilității pentru majoritatea motoarelor pe benzină și diesel ale ultimei generații produse din 2006.
Exemple de MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 posibilă utilizare pentru acești OEM: HONDA 2.2L CDTI și iDTEC; TOYOTA 2.0L și 2.2L D4D; SUBARU 2,0L D; și SUZUKI SX-4 S-Cross 1.6L DDIS.
Motoarele care respectă normele privind emisiile EURO 4, EURO 5 și EURO 6 sunt echipate cu gaze de evacuare sensibile după sisteme de tratament. Într-adevăr, sulful și fosforul inhibă convertoarele catalitice
operațiunea care duce la tratarea ineficientă a gazelor de eșapament; și Cenușa Sulfată înfundă DPF-urile care conduc la scurtarea ciclului de regenerare, îmbătrânirea rapidă a uleiului, consumul mai mare de combustibil și pierderea de putere a motorului.
Standardul ACEA C2 solicită de la lubrifiant un consum semnificativ de economie de combustibil și performanțe reduse ale emisiilor pentru motoarele puternice: MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 are stocuri de bază sintetice și niveluri SAPS dedicate, care generează o rezistență remarcabilă a filmului de ulei, reduce frecarea în motor și asigură după compatibilitatea dispozitivelor de tratament. MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 aduce proprietăți de ungere ridicate, precum protecția la uzură și rezistența la temperatură ridicată pentru un consum de ulei mai bine controlat.
Gradul de vâscozitate SAE 0W-30 reduce la minimum frecarea hidrodinamică a uleiului, permițând economia de combustibil mai ales când uleiul este rece. Îmbunătățește debitul de ulei la pornire, creșterea mai rapidă a presiunii uleiului, creșterea mai rapidă a vitezei și atingerea mai rapidă a temperaturii de operare.
Ecologic, acest tip de ulei permite reducerea consumului de combustibil și, prin urmare, reduce la minimum emisiile de gaze cu efect de seră (CO2).
Domeniul de Aplicare
Ulei de motor 100% de combustibil sintetic de înaltă performanță, special conceput pentru OEM-urile care necesită frecare scăzută, vâscozitate HTHS scăzută (≥ 2,9 mPa.s) și ulei „Mid SAPS” cu un conținut redus de cenușă sulfată (≤ 0,8%), fosfor (≤ 0,09 %) și sulf (≤ 0,3%). Potrivit pentru ultimele generații de motoare pe benzină și diesel, 4 EURO, EURO 5 și EURO 6 reglementări conforme, care necesită un lubrifiant „Economie de combustibil”: standard ACEA C2. Compatibil cu convertoare catalitice și filtre de particule diesel (DPF).
Recomandări
Interval de scurgere: în conformitate cu recomandările producătorilor și acordați-vă utilizării proprii.
Nu amestecați cu lubrifianți care nu respectă ACEA C2.
Înainte de utilizare, consultați întotdeauna manualul de utilizare sau manualul vehiculului.