Descriere Motul 4100 Turbolight 10W40
Performanța ACEA B4 necesită o putere excepțională de detergent / dispersant și o rezistență mai bună la creșterea vâscozității datorită funinginii produse de motoarele diesel cu injecție directă (cu excepția motoarelor cu pompă injectoare VAG (VW, Audi, Skoda și Seat) care necesită MOTUL SPECIFIC 505 01 502 00 5W-40).
API-ul SN standard este mai strict decât API SM în ceea ce privește rezistența la îmbătrânire (intervalul de scurgere mediu crescut), necesită proprietăți anti-oxidare care mențin o vâscozitate constantă, evitând nămolul și depozitele în carter, proprietăți anti-uzură și putere de dispersie și combustibil. beneficiile economiei.
Standardul MB 229.3 este mai strict decât cel 229.1 în ceea ce privește rezistența la degradare (interval de scurgere extins: computer de bord) și performanța Economiei combustibilului: 1,2% Îmbunătățirea economiei de combustibil
comparați cu o referință de ulei 15W-40. Standardul MB 229.3 se aplică pentru majoritatea motoarelor pe benzină MERCEDES și pentru majoritatea motoarelor MERCEDES Diesel fără DPF (Filtru cu particule diesel).
RENAULT a dezvoltat standardul RN0700 pentru uleiuri capabile să ofere o stabilitate termică ridicată și să asigure o rezistență deosebită la temperaturi ridicate.
În general, standardul RN0700 se aplică pentru toate motoarele pe benzină aspirate natural (cu excepția Renault Sport) a grupului RENAULT (RENAULT, DACIA și SAMSUNG). Standardul RN0700 se aplică și tuturor vehiculelor RENAULT echipate cu motor diesel de 1,5 dCi fără DPF <100 CP, cu un interval de scurgere de ulei de 20 000 km sau un an. Înainte de utilizare, consultați întotdeauna manualul de utilizare sau manualul vehiculului.
PSA pentru norma sa B71 2300 necesită ulei pentru a putea suporta cele mai severe constrângeri termice pentru a lubrifia o parte din motoarele lor pe benzină și unele motoare diesel fără DPF.
Stocul de bază sintetic consolidat asigură o putere de lubrifiere foarte mare care reduce frecările, scade volatilitatea și asigură rezistența la temperaturi foarte ridicate atinse la motoarele moderne.
Gradul de vâscozitate SAE 10W-40 este potrivit pentru motoarele cu benzină și diesel recente.
Proprietăți anti-oxidare, anti-uzură, anti-coroziune, anti-spumă.
Domeniul de Aplicare
Lubrifiant Technosynthese® special conceput pentru mașini puternice și recente, alimentat cu motoare pe benzină și diesel pe deplasare mare, aspirat natural sau turbo, injecție indirectă sau directă, carburator sau injecție, cu sau fără convertor catalitic.
Potrivit pentru orice tip de combustibili: benzină cu plumb sau fără plumb, etanol, GPL, diesel și biocombustibili.
Compatibil pentru catalizatoare.
Recomandări
Interval de scurgere: în conformitate cu recomandările producătorilor și acordați-vă utilizării proprii.
Poate fi amestecat cu uleiuri sintetice sau minerale.
Înainte de utilizare sau în caz de îndoială, consultați întotdeauna manualul de utilizare sau manualul vehiculului.
Toma Alin,
Ok
RaspundeA fost util acest review?