Putere suplimentară a motorului până la 3%: tehnologie Double Ester. Testele tribologice efectuate au pus în evidență un coeficient de tracțiune scăzut al polimerului ales și al esterilor complexi. Coeficientul de tracțiune scăzut reduce motorul
frecarea internă și apoi creșterea puterii.
Protecția motorului: pierdere de forfecare 0% la testul Bosch ASTM D6278
Protecția cutiei de viteze: rezistența la forfecare a fost îmbunătățită cu 66% la testele KRL de 20 de ore (CEC L-45-A-99) - test stabilit inițial pentru lubrifianți pentru cutia de viteze, de 10 ori mai severă decât testul Bosch.
Putere suplimentară la roata din spate: îmbunătățirea blocării ambreiajului umed.
Performanță optimă a motorului până la sfârșitul cursei.
Domeniul de Aplicare
Motocicletele de curse echipate cu motoare de înaltă performanță în 4 timpi, cutie de viteze integrată sau nu, ambreiaj umed sau uscat, motoare de curse care funcționează la temperaturi foarte ridicate și la turații foarte mari: biciclete de viteză, rezistență, în sus
curse, biciclete murdare, MX ...
Alte utilizări: biciclete stradale, scutere, ATV, motorete echipate cu convertoare catalitice
Recomandări
Schimbarea uleiului: în funcție de propria utilizare.
Poate fi amestecat cu lubrifianți sintetici sau minerali.