Transport GRATUIT la comanda peste 699 lei! CADOU la comanda peste 499!

Motul Motul Tekma Ultima+ 5W30 20L

1.048,50 Lei

Specificații Producător: DAF Extended Drain | ACEA E7 | IVECO 18-1804 TLS E6 | SCANIA LOW ASH | CUMMINS CES 20081 | ACEA E6 | MACK EO-O Premium Plus | MTU Type 3.1 | CATERPILLAR ECF-3 | MAN 3677 | ACEA E4 | RVI RLD-3 | MB 228.51 | API CJ-4 | MAN 3271-1 | Detroit Diesel 93K218 | DEUTZ DQC IV LA | MAN 3477 | ACEA E9 | MAN 3575 | VOLVO VDS-4

Capacitate:
20L
60L
In stoc

Durata de livrare: 1-3 zile | Consultanță GRATUITĂ | Transport GRATUIT la comenzi de peste 699 lei | Primesti CADOU la cumparaturi peste 399 lei | Plata în 2-3 rate |

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: MOTUL-TU-10W30-20L Ai nevoie de ajutor? 0724 322 954
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

Descriere MOTUL Tekma Ultima+ 5W30


MOTUL Tekma Ultima+ 5W30 este special conceput pentru camioane, autobuze, echipamente pentru construcții, mașini agricole, motoare staționare, motoare marine și bărci, folosind combustibil scăzut cu sulf (≤ 50 ppm). Proiectat pentru motoare diesel inclusiv emisiile turbo, cu emisii reduse (EURO III, EURO IV și EURO V sau EURO VI) echipate cu EGR (sistem de recirculare a gazelor de eșapament) și / sau SCR (sistem de reducere catalitică selectivă) și / sau filtru de particule diesel (DPF) care funcționează în condiții foarte dificile și care necesită ulei de motor SAPS scăzut, cu clasificare ACEA E6, scăzut în cenușă sulfatată (≤ 1%), fosfor (≤ 0,08%) și sulf (≤ 0,3%).

Poate fi folosit pentru motoarele generațiilor vechi și noi atunci când este utilizat la diferite mărci
parcuri.

Proiectat pentru motoarele care respectă standardele Euro IV, Euro V și Euro VI, echipate cu un sistem sensibil de retratare a evacuării. Sulful și fosforul împiedică funcționarea convertizorului catalitic, ceea ce poate duce la o curățare ineficientă a gazelor de evacuare. Cenușa sulfată poate înfunda filtrul de particule, ceea ce va reduce puterea motorului, va crește consumul de combustibil și va deteriora filtrul.

Noua clasificare ACEA E6 este proiectată pentru lubrifianții destinați utilizării la motoarele de camioane echipate cu filtru de particule diesel (DPF). Conținutul redus de sulf și fosfor previne înfundarea filtrului de particule și crește durata de funcționare a acestuia.

Noua clasificare API CJ-4 este proiectată pentru a asigura protecție și durabilitate motoarelor echipate cu recirculare a gazelor de eșapament EGR.

Proprietățile dispersoare și antioxidante protejează împotriva acumulării de depuneri de funingine și înfundarea filtrului de ulei.
 

Recomandări de utilizare


Schimbarea uleiului se efectuează în conformitate cu recomandările producătorului echipamentului și poate fi ajustată în funcție de condițiile de funcționare.
Poate fi amestecat cu uleiuri minerale și sintetice.

Specificații Producător: MAN 3477, MB 228.51, MTU Type 3.1, SCANIA LOW ASH, VOLVO VDS-4, Detroit Diesel 93K218, ACEA E4, ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9, API CJ-4, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DAF Extended Drain, DEUTZ DQC IV LA, RVI RLD-3, MACK EO-O Premium Plus, IVECO 18-1804 TLS E6, MAN 3575, MAN 3271-1, MAN 3677

Vascozitate: 5W30

Tipuri uleiuri motor: Sintetice

Uleiuri motor capacitate: 208L

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri 09:00 - 17:00

0724 322 954 contact@uleiurimotor.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!