Ulei lubrifiant sintetic THPD (Top High Performance Diesel) conceput pentru a se conforma celor mai exigente cerințe ale motoarelor diesel de ultimă generație EURO VI și nord-americane (EPA 2007). Conținutul său redus de cenușă (MID SAPS) asigură performanțe perfecte în post-tratarea gazelor de eșapament încorporate în cele mai moderne vehicule. Recomandat în special pentru motoarele care necesită un nivel de calitate API CK-4 și care utilizează un combustibil cu conținut scăzut de sulf. Proprietăți - Poate fi utilizat atunci când biodieselul este utilizat ca combustibil, urmând intervalele recomandate de scurgere stabilite de producători. - Ulei multigrad care rezistă la temperaturi extrem de ridicate și minimizează emisiile de contaminanți datorită compatibilității sale cu sistemele de post-tratare a gazelor de eșapament. - Depășește cerințele motoarelor moderne Euro VI (Volvo, Mercedes Benz, Renault) și EPA 2007 (Cummins, Detroit Diesel, Mack, MTU), acoperind nevoile oricărei flote mixte. - Formula sa studiată cu atenție reduce consumul de ulei, depune nivelurile pe pistoane și oferă un control mai bun al viscozității și stabilității la oxidare. - Poate fi utilizat la motoare anterioare în conformitate cu specificațiile producătorilor și, de asemenea, crește performanța în comparație cu uleiurile diesel tradiționale grele. - În funcție de condițiile de service și de tipul de motor EURO VI, acest produs poate prelungi perioada de evacuare a uleiului, cu condiția respectării recomandărilor producătorului motorului. - Rezultate testate pe diferite motoare cu reducere majoră a uzurii și dispersie îmbunătățită a funinginei și a altor contaminanți.
Uleiuri motor capacitate:
208L
Vascozitate:
15W40
Tipuri uleiuri motor:
Semisintetice
Specificații Producător:
MB 228.3,
MTU Type 2,
VOLVO VDS-4,
API CK-4,
API SL,
ACEA E7,
ACEA E9,
API CH-4,
API CJ-4,
CUMMINS CES 20076,
CUMMINS CES 20077,
DAF,
MAN M3275-1,
API CI-4+,
Renault RVI RLD-3,
SCANIA,
Caterpilar EFC-3
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.