Transport GRATUIT la comanda peste 699 lei! CADOU la comanda peste 499!

Motul Motul Tekma Ultima+ 10W40 60L

Specificații Producător: CUMMINS CES 20081 | Renault VI RLD-3 | MACK EO-O PP | MTU Type 3.1 | ACEA E4 | ACEA E7 | CATERPILLAR ECF-3 | ACEA E6 | Detroit Diesel DDC PGOS 93K218 | DAF Extended Drain | MB 235.28 | DEUTZ DQC IV LA | VOLVO VDS-4 | SCANIA LOW ASH | API CJ-4 | MAN M3271-1 | MB 228.51 | VOITH Class B | MAN M3477 | JASO DH-2

Capacitate:
20L
60L
Cod Produs: MOTUL-TU+-10W40-60L Ai nevoie de ajutor? 0724 322 954
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

Descriere Motul Tekma Ultima+ 10W40


Motoarele care respectă normele privind emisiile Euro IV, Euro V sau Euro VI sunt echipate cu gaze de evacuare sensibile după sistemele de tratament:
- Sulful și fosforul inhibă funcționarea convertoarelor catalitice și pot deteriora componentele catalitice: un tratament ineficient al gazelor de evacuare.
- Filtre sub formă de particule diesel sulfate de cenușă: durata de viață mai scurtă a DPF și pierderea de putere a motorului.
Standardul ACEA E6 este dedicat lubrifianților destinați utilizării motoarelor de camioane dotate cu DPF.

Conținutul redus de SAPS (Sulfat, Fosfor și Sulf) îmbunătățește durata de viață a DPF și evită înfundarea DPF.
Performanța API CJ-4 asigură protecția și longevitatea motoarelor echipate cu sisteme EGR și sisteme de post-tratare, cum ar fi DPF și SCR:
- Proprietăți dispersante și anti-oxidare: protecție împotriva acumulării de funingine și blocarea filtrului de ulei.
- Nivel superior anti-uzură: protecție la lustruire.
- Nivel superior de detergent: curățenie cu piston și control al depozitelor de canelură a pistonului.
- Gradul de vâscozitate la temperatura rece minimizează uzura la temperatura rece, pornirea ușoară.
Anti-coroziune, anti-rugină, anti-spumă
 

Domeniul de Aplicare


Lubrifiant special conceput pentru ultimele generații de camioane, autobuze, utilaje pentru construcții, utilaje agricole, motoare staționare și motoare pentru bărci care funcționează cu combustibil scăzut de sulf (≤ 50 ppm). Emisii reduse turbo Motoare cu injecție directă diesel, conform normelor de emisii Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V sau Euro VI, echipate cu sistem EGR (recirculare a gazelor de eșapament) și / sau SCR (Selectiv Catalytic Sistem de reducere) și cu sau fără DPF (Diesel Particulate Filter), care funcționează în condiții extrem de severe de încărcare și service, necesitând un ulei de motor ACEA E6, „SAPS scăzut”, cu conținut redus de Cenușă sulfatată (≤ 1,0%), Fosfor (≤ 0,08%) și Sulf (≤ 0,3%).
Poate fi, de asemenea, utilizat ca unic lubrifiant în cazul flotei compuse din motoare de generație nouă și veche.
 

Recomandări


Interval de scurgere: consultați recomandările producătorilor și adaptați-vă la propria utilizare.
Poate fi amestecat cu uleiuri sintetice sau minerale.

Specificații Producător: MACK EO-O PP, MAN M3477, MAN M3271-1, MB 228.51, MTU Type 3.1, SCANIA LOW ASH, VOLVO VDS-4, JASO DH-2, ACEA E4, ACEA E6, ACEA E7, API CJ-4, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, MB 235.28, Renault VI RLD-3, VOITH Class B, DAF Extended Drain, DEUTZ DQC IV LA, Detroit Diesel DDC PGOS 93K218

Vascozitate: 10W40

Tipuri uleiuri motor: Sintetice

Uleiuri motor capacitate: 60L

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri 09:00 - 17:00

0724 322 954 contact@uleiurimotor.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!